Nadenken en accepteren

 Hoi allemaal,


deze afgelopen maand heeft me vooral doen nadenken en  accepteren hoewel  acceptatie  nog steeds  ver te zoeken is.

Veelal pijn geleden, wennen aan de tens en de mediatie, gezeik op stal zodat ik ook niet mijn rustpuntje heb in de vorm van mijn paardje.

Daarbij is  zijn maatje en tevens ons verzorgpaardje  die we al jaar deden maandag ingeslapen, en daar heeft  Gamble  best last van.

Trots op mijn kindje die elke dag naar stal gaat zonder zeuren en morren.

Tevens moe van al die corona heisa, waarom in hemelsnaam een vACCIN WAARBIJ JE DAN DAARNA NOG STEEDS DIE KLOTE MONDKAP OM MOET EN 1,5, METER AFSTAND MOET HOUDEN.


Echt kan daar zo boos om worden, alles draait om die corona  en  elke zieke en elke dode is erg  maar als we met de griep waren gaan testen dan hadden we ook geschrokken, vind het allemaal zo eng worden die tweestrijd  om je heen, bedoel ik ben tegen de maatregelen, vindt de disproportioneel  maar  ik hou me er wel aan, kom nergens  behalve  ziekenhuis en af en toe  stal, mijn dochter komt stal  en  we doen 2 keer per week boodschappen, hou netjes afstand, zet een stap achteruit, vraag of ik ergens langskan,  maar de mensen die voor de maatregelen zijn  daarvan moet ik mijn plekje op de ic opgeven, mensen  98% van ons heeft geen tot milde klachten  KOP OP, denk verdomme eens na allemaal.


Maar goed  dat zit me dus ook verschrikkelijk dwars  plus dat ik me niet gehoord voel door mijn behandelend arts


Dus frustratie alom.

Reacties