Off dagen gehad

 Hallo, 

Heb even een paar off dagen gehad, mijn arm wil gewoon niet meewerken, weet dat hij aan mijn lichaam zit maar  voelt of  hij  2 meter van me vandaan zweeft,  daarbij voelt hij aan alsof hij 300 kilo weegt, is constant ijskoud en  weet niet hoe ik de komende 2 weken door moet komen voor ik mijn afspraak  heb bij de pijnpoli.  Zit momenteel  aan de Morfine, die eigenlijk niet zo heel best werkt, maar goed  beter iets dan niets, daarbij alle corona perikelen waarbij je  zowat in een depressie schiet,  het feit dat de creativiteit alleen lukt met behulp van mijn dochter en ik ook mijn paard niet alleen kan doen, maakt het er allemaal niet makkelijker op.


Wel leuk is dat mijn dochter maandag  17 jaar wordt, daar kijkt ze heel erg naar uit want dan is ze niet meer de jongste van de klas, blijft ze  want degene die ook nog 17 is dan die wordt een maand later 18, gaat om het idee zullen we maar zeggen,  Ze zit in het 2e jaar van  de MBO opleiding, persoonlijk begeleidster  specifieke doelgroepen.  

En 13 november gaat ze haar theorie examen voor de auto doen, dus spannend allemaal.


Maandag heb ik ook een gesprek met  een mediator ivm mijn werk, ook nog even stressvol, maar hopelijk kan ik binnenkort alles gaan verwerken en het allemaal een plekje geven, en dan hopelijk de rust om  aan mijn herstel te gaan werken. 


xx Debbie

Reacties