Baaldaagje

 Vandaag even een baaldag, na de operatie aan mijn arm (verhaal zet ik nog wel een keer neer) steeds meer last gekregen, nu moet ik tot 18 november wachten tot een afspraak bij de  pijnpoli, heb chronisch regionaal pijnsyndroom (posttraumatische dystrofie). 

Ik slaap slecht vaak pas tegen 04.00 uur in slaap en dan rond 06,00 weer klaar wakker, constante pijn waarvan ik echt  misselijke en duizelig van word, ben helemaal niet iemand die snel opgeeft  want heb door dystrofie in mijn been ook 6 jaar met krukken gelopen en mijn rolstoel aanvraag lag al klaar,  ook 2 jaar gewerkt met een behoorlijke tennis en golf arm en bijna een jaar gewerkt met 2 compleet doorgescheurde pezen,  maar  ik word letterlijk gek van de pijn, wil eigenlijk het liefste in bed blijven en  een boekje pakken  maar moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven om toch  uit bed te komen.


Gelukkig heb ik een paardje waar ik wel naartoe moet, ondanks dat ik zelf niets met hem kan  doen, wat nog meer frustratie  geeft. Het scrappen werkt  niet, dat lukt niet met mijn arm,  diamond painting lukt maar een  drill of 30 en dan moet ik echt stoppen, dit bericht tikken doe ik nu met 1 arm. Koken en bakken lukt alleen met hulp van mijn dochter, zo ontzettend frustrerend  en dan door de corona  zit je eigenlijk  aan huis gekluisterd terwijl het juist voor mij en vele met mij zo goed is om  naar buiten te gaan en af te spreken  met  vrienden.


Wel leuk nieuws is dat binnenkort de fotos van de fotoshoot van mijn dochter met ons paard  komen.

Mijn excusses voor het klaag berichtje


Debbie


Reacties