Cronisch regionaal pijn syndroom

Ja een hele mond vol, maar dat is wat ik heb,
ik kan niet duidelijk uitleggen  wat het precies is en inhoudt,
kan alleen maar vertellen hoe het bij mij zich uit is,  en dat is continue pijn, pijn aan de huid,
pijn van binnen, een koude arm en de ene keer een blauwe/zwarte arm/hand 
en de andere keer een  lijkbleke arm/hand, een continue brandend gevoel in de arm
en vooral mijn elleboog,  kracht verlies in mijn arm en steeds een moe gevoel
daarbij ook het gevoel dat mijn arm niet van mij is. dat hij aanvoelt of hij 100 x zo  dik is. Het liefst  zou ik hem er dan echt af willen hakken. 

Mijn ontspanning was altijd mijn paardje  maar doordat ik  na de operatie  6 maanden  amper iets mag/mocht doen ( 17 dec is het een half jaar )  en nu door de dystrofie  kan ik niet eens mijn paardje  poetsen, want daarna moet ik het zo bekopen dat ik 3 dagen lang gewoon niets meer kan, dan heb ik zoveel pijn dat ik er gewoon  zo misselijk van ben.

Woensdagochtend om 8 uur  heb ik een afspraak  bij de pijnpoli dus  daarna  zal ik het wel weer van me af willen  schrijven  dus dan ben ik weer terug


xxx Debbie



Reacties