Projecten van de afgelopen tijd



De projecten zijn gemaakt  door mij en mijn dochter, aangezien mijn arm nog niet doet wat hij zou moeten doen, ik heb alles neergelegd en dochterlief heeft alles geverfd en geplakt.


Deze dakpan hebben we ooit uit Griekenland  meegenomen, heb hem schoongemaakt  en bewerkt met gesso,  dit is een projectje gemaakt met een foto van mijn moeder, ze is op 47 jarige leeftijd helaas overleden  op 23-08-2001.

Deze zomerse flamingo heb ik gemaakt na aanleiding van een filmpje wat ik op you-tube heb gevonden, 

Dit project heb ik gemaakt bij een  online workshop van Nicole Dieltjes

wat reageerbuisjes met droogbloemen gevuld. [ deze zijn eventueel te koop]

mooi herinnerings canvasje

nog wat meer reageerbuisjes met droogbloemen

Nog een herinnerings canvasje  op een ezeltje

Workshop  van scrapunlimited


En nog een workshop van Nicole Dieltjes


Heb nog wat leuke projecten liggen dus als dochterlief tijd voor me kan  vrijmaken  gaan jullie nog meer dingen zien de komende tijd,  ook nog een paar projecten van  scraptacular  te maken. 



xxx Debbie
 

Reacties